מזגן מיצובישי - למה כדאי?

מזגני מיצובישי – אולי הטובים בעולם!

 כל סדרות המזגנים של מיצובישי עונות על כל הסטנדרטים הכי מחמירים למעט גודל פיזי במקררים מסוימים, לפעמים קוחות שלא מכירים את המוצר נבהלים מהמחיר וחושבים שמנסים לרמות אותם או לדחוף להם מוצרים שהם לא צריכים, אך מי שרוצה שקט מופתי ומיזוג אוויר איכותי חייב להשקיע מעט באינוורטר איכותי, ואם השקיע במיצובישי – הרוויח בענק!

בגלל השקט

סדרות המזגנים של מיצובישי שקטות במיוחד עד כדי כך שלפעמים הם נראים כאילו הם לא פועלים בעת שהם ממזגים חללים גדולים. מזגני המיני מרכזי של מיצובישי והיחידות הנסתרות נותנוים מענה איכותי ואלגנטי ללקוחות רבים, סגרות המזגנים העיליים על מיצובישי מטריפות אפילו אותנו! טכנולוגיות וביצועים שאף אחד לא מייצר כאלה, זאת הסיבה שלמרות המחיר הגבוהה יחסית למזגן רגיל, לקוחות תמיד הביעו שביעות רצון ייתרה ממזגני מיצובישי. 

בגלל העיצוב 

מזגני מיצובישי מגיעים חתימה עיצוב ייחודית שמשדרת איכות ויוקרה שאין שני לה בתחום, מעצבי פנים מומלצים בתל אביב ממליצים על המזגנים של מיצובישי מהסיבות רבות כמו למשל, אמינות לאורך שנים, ביצועים, סמל סטטוס וסטייל. 

כל פעם אחרי שאנחנו מסיימים להתקין מזגן מיצובישי אנחנו נדהמים מהיכולות שלו למזג חללים במחצית מהזמן שהיה לוקח למזגן רגיל. איזה כיף להשאיר לקוח עם כזה מוצר שאנחנו יודעים כמה הוא הולך להנות ממנו. מיצובישי הוכיחו את עצמם בחללים בעיתיים מאוד וגברו בהצלחה על כל מזג אוויר. צריכת החשמל של מזגני מיצובישי מזערית לעומת צריכת החשמל של מזגנים אחרים וזאת בגלל הטכנולוגיות ההתקדמות שמצליחות להוריד את צריכת החשמל ביחס לתפוקת המיזוג.

בגלל הכבוד למקצוע

חברת מיצובישי אלקטריק מבצעת הדרכות מקצועיות להכרת המוצרים שלה ובנוסף נותנת הסברים מדוייקים על צורות התקנה ויישום של המוצרים החדשים. מתקינים שלא עברו את ההכשרה המקצועית של מיצובישי אינם מתקינים מוסמכים למערכות מיצובישי ואין בסמכותם להתקין מזגנים אלו. פרטים נוספים ניתן לראות באתר אקון-טק (יבואנית מיצובישי).

אני מזמין אתכם ללמוד עוד על חברת מיצובישי בדף מזגן מיצובישי, בנוסף אם יש לכם שאלות אשמח לענות בתגובות או בטלפון.

 
Eran Dobrin

Eran Dobrin

השאירו תגובה

דוברין מיזוג אוויר

חברתנו מתמחה במתן פתרונות מיזוג לבית ולעסק ברמה הגבוהה ביותר. עבודות מיזוג אוויר ברמה הגבוהה ביותר זה דוברין. היכנסו לאתר והשאירו פרטים 

פוסטים אחרונים

Follow Us

המזגן המוביל בארץ:

פוסטים נוספים:

20180109_133018

מיני מרכזי אלקטרה 4 כ"ס

20170405_123351

משאבות חום

IMG-20181022-WA0006

איך בוחרים מזגן?

תפריט נגישות

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת