איך בוחרים מזגן?

איך בוחרים מזגן מבלי ליפול בפח?

כמו שכולנו יודעים, קיימים מספר רב של יצרני מזגנים, חלקם מייצרים רק מזגנים וחלקם תאגידים עולמיים שמתעסקים בשלל תחומים. כולם מעידים על עצמם שהם המותג הכי טוב והכי משתלם עבורך הלקוח. אנו כחברה  שמתיימרת למכור מערכות מיזוג אוויר באיכות גבוהה כמה שניתן, בוחרים בקפידה את המוצרים שאנו ממליצים עליהם ללקוחותינו. לכל יצרנית מזגנים יש מספר סדרות ייצור, כל סדרה מתהדרת בחוזקה שונה. ואיכות המוצר  משתנה לפי יצרנית במזגנים שנבחר. ישנם מקרים מאוד ספציפיים כמו מיזוג חללים בעייתיים או בעיות מטעמי מיקום  היחידות או גודלן, בהם קיים מענה רק בשל הידע שלנו כחברת מיזוג אוויר מקצועית ובשל הכרת המוצר הנרחבת ישי בידינו. לקוח שעושה השוואת מחירי מזגנים יכול להיווכח שמזגן בעל אותה תפוקה כמו מזגן של מותג אחר עולה פי 2 ואפילו יותר, בדרך כלל מותגים תוצרת יפן הם יקרים יותר והמובחרים ביותר – מזגני אינוורטר אמיתיים וטכנוליגיות .מתקדמות מהשוק העולמי.

צריכת חשמל

כאשר אנו קונים מזגן יש להשים לב לדירות האנרגטי של המוצר, אשר מעיד על היעילות האנרגטית שלו. לרוב מזגני אינוורטר בעלי נתונים טובים יותר, אולם אסור להתבלבל כי מזגני אינוורטר זולים זוללים ושמל ואף דורשים תיקונים מבעוד מועד.

עוצמת רעש

אחד הפרמטרים החשובים במיזוג אוויר במיוחד כשמדובר בבית פרטי – עוצמת הרעש, ישנן יחידות יותר מרעישות ופחות מרעישות, הכל כמובן עניין של עלות המוצר. אם בחרנו לרכוש מוצר שאינו הכי שקט בקטגוריה, בדגש על מיני מרכזי, עדיף שנמקם את היחידה במקום שהרעש לא יפריע.

התקנת המזגן

כדי שהמזגן באמת יקבל את התכונות שייעד לו היצרן, חייבים לבצע התקנה מקצועית ומסודרת ואסור לדלג על אף שלב, כל שכן כשמדובר במערכות אינוורטר יוקרתיות. אנו בדוברין מיזוג אוויר מתגאים במקצוענות ששוררת בחברתנו. אנו בטוחים שצנליח לעמוד בפני כל אתגר, ככה הוכחנו לעצמנו לאורך כל השנים, יעידו אלפיי לקוחותנו.

Eran Dobrin

Eran Dobrin

השאירו תגובה

דוברין מיזוג אוויר

חברתנו מתמחה במתן פתרונות מיזוג לבית ולעסק ברמה הגבוהה ביותר. עבודות מיזוג אוויר ברמה הגבוהה ביותר זה דוברין. היכנסו לאתר והשאירו פרטים 

פוסטים אחרונים

Follow Us

המזגן המוביל בארץ:

תפריט נגישות

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת